czwartek, 9 czerwca 2016

Znowu mnie nie było...

za co przepraszam. Dzisiaj miałam iść na kręgle, a po nich na pizze i stało się. Bum - otrząśnięcie się. Nie możesz tego zjeść, znowu przytyjesz.

Tęsknie za aną, trudno mi bez niej od tak sobie egzystować. Zepsuła mi się waga, zamówiłam nową, ale nie wiem kiedy przyjdzie. Stara pokazuje cały czas 1kg nawet wtedy, kiedy nikt na niej nie stoi, a kiedy ja na niej staje pokazuje 75kg co jest niemożliwe ponieważ opychałam się przez kilka dni i jej nie wierzę. Oby do poniedziałku doszła. Zapomniałam kompletnie o czerwcowym wyzwaniu więc zaczynam je dziś, dorzucę hula hop i trochę jazdy na rowerze.

To okropne. Wszędzie czuć jedzenie, aż trudno się powstrzymać... Dopiero jadłam serek wiejski, a już jestem głodna - masakra. Cholernie trudno jest się trzymać w domu w którym gotuje się po staremu. Goloneczki, boczek pieczony, a to kiełbaska, kaszanka itd. Wszystko strasznie kaloryczne. Niedługo znów idę do dentysty na leczenie dwóch 7 na dole, jak będą wyleczone to będę dalej uśmiechać się do dziadka, a może dorobię się aparatu. Wstępnie się zgodził zapłacić za niego, ale matka już awantury robi, że nie, że to jej obowiązek i ona ma mi go zapewnić. Szkoda, że nie widzi jak przez to 'cierpię', trudno mi się odzywać przez to do ludzi, a jeśli już to tak zakrywam twarz, że seplenię. Mimo to i tak jestem dość pewna siebie. Doszukuje się wad w sobie i efektów działania any.


2 kanapki z wędliną - 135
szklanka ryżu, warzywa z patelni - ok 230
serek wiejski light - 121
3 sucharki 120

15min hula hop

606/600

3 komentarze:

  1. Waga dojdzie, sprawdzisz się i trochę uspokoisz :( . Wiem, że jest Ci ciężko, ale, kurczę, warto. "Every time you say “No thank you” to food, you say “Yes please” to thin". Zęby są bardzo ważne. Miałam prostowane jako dziecko i dziękuję za to Matce, jak rzadko za co. Przykro, że nie może trochę schować dumy, bo rozumiem, że źle się z tym czujesz.
    Trzymaj się ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko jest przestać jeść jak się w ostatnim czasie jadło...Znma to skądś, ale nie zaczniesz jeść mniej jak nie zrobisz tego pierwszego kroku! Pamiętaj :3 Jedzenie? Na co to komu? Ono ine sprawi, że będziesz fajniejsza, atrakcyjniejsza, bardziej lubiana. To tyle kalorie nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam aparat, żałuję, że dopiero teraz i tyle lat wstydziłam się uśmiechać, chociaż nie jest aż tak źle, niektórzy się dziwią po co mi aparat, oby mama schowała dumę do kieszeni i pomyślała o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń